Ligister på tåget

Då är man hemma igen! Rätt skönt, men har haft det trevligt upp i Stockholm :)

Tåget gick klockan tre hem och vi var framme i Göteborg klockan åtta. Fem timmars plåga kan jag tala om.
I sätena brevid mig och mamma satt en mamma och en pappa med deras tre söner som kan ha varit fyra, fem och sex år gamla. Tre små ligister. De var så jävla jobbiga.
Ungarna sprang fram och tillbaka i vagnen och skrek och gapade och slogs. De ropade massa fula ord, som till exempel fitta, fuck och jävlar. De ropade "jävla mamma" när de inte fick som de ville. Detta konstant i fem timmar!
Fattar inte hur man kan acceptera det som förälder. Det var precis som om deras föräldrar var rädda för sina egna barn och inte vågade skälla på dem inför oss andra passagerare. Synd, för de hade kunnat behövt att någon skällde och hotade dem lite. De visade ingen respekt över huvud taget mot sina föräldrar.
Tycker inte att man ska åka tåg med småbarn som inte är uppfostrade. I så fall ska de ha munkavel och tvångströja på sig.

Kattis
· http://kattis11.blogg.se/

Åh, vilken tågresa. Jag skulle nog inte hållt tyst, men då är jag så gammal så jag törs ju fräsa ifrån.

Ha en fin dag, jag ska kolla din blogg lite mer om redsan, opm du har skrivit nåt, hann inte kolla.

KRAM




· Namn

· E-mail (publiceras ej)

· URL







Orlando.

Mount Rushmore.

New York.

Grand Canyon.

Foz Do Igaucu.

Aruba.

Rio de Janeiro.

Hollywood.


Follow on Bloglovin





http://endearingdreams.blogg.se


Antigua.

Seattle.

London.

Las Vegas.

Hawaii.

San Diego.

Dubai.

Horseshoe Bend.