Håll ut

Snart är det helg, känns skönt att veta. Kommer inte orka med skolan imorgon känner jag, men får väl pallra mig dit nu när jag har tvingat Jenny.

Tränade som sagt idag, på mammas häst (eller älg). Sjukt jobbigt, och jag hade kramp i händerna efteråt. Hästen lekte nämligen struts och försökte stoppa huvudet under marken. Jaja, mamma och Eva sa att det såg bra ut, men det kändes förjävligt, så som jag kämpade!

Nu är Fredrik här, gullefjun :) Imorgon ska jag och han hem till Lissan och Martin. Vi ska göra taccos och ha det mysigt! Bebisen har fortfarande inte kommit, men snart ploppar den nog ut :)

Nu ska vi gå och lägga oss i sängen och kolla på film :) Hare bra!




· Namn

· E-mail (publiceras ej)

· URL







Orlando.

Mount Rushmore.

New York.

Grand Canyon.

Foz Do Igaucu.

Aruba.

Rio de Janeiro.

Hollywood.


Follow on Bloglovin





http://endearingdreams.blogg.se


Antigua.

Seattle.

London.

Las Vegas.

Hawaii.

San Diego.

Dubai.

Horseshoe Bend.