~ Valborg ~

Dagen började med att balkommittén var på Aranäsgymnasiet och delade ut balbiljetter. Jag satt mellan klockan nio och halv tolv, sedan åkte jag hem.

Halv ett åkte jag och mamma för att hälsa på Hedda hos Mattias och kollade på när han tömkörde henne. Gick jättebra :)

Nu är jag hemma hos Fredrik, har precis ätit hemmagjord pizza. Ska bara byta kläder och sedan gå över till Ström. Jenny kommer också dit :)

Vi hade egentligen tänkt grilla och spela fotboll, men vädret idag satte stopp för våra planer. Det hänger regn i luften och blåser som bara den. Men men, får hoppas att det blir en trevlig kväll. Just nu är jag inte så jättetaggad, men det blir ju vad man gör det till :)

Ha en trevlig valborgsmässoafton!


Soha
· http://sohaa.blogg.se

Hoppas du får en trevlig valborg :)




· Namn

· E-mail (publiceras ej)

· URL







Orlando.

Mount Rushmore.

New York.

Grand Canyon.

Foz Do Igaucu.

Aruba.

Rio de Janeiro.

Hollywood.


Follow on Bloglovin





http://endearingdreams.blogg.se


Antigua.

Seattle.

London.

Las Vegas.

Hawaii.

San Diego.

Dubai.

Horseshoe Bend.