R.I.P <3

Älskade er så otroligt mycket!
Ni svek mig aldrig. Ni fanns alltid där.
Krisade det sig kunde jag lita på er!
Från första stunden vi möttes visste jag
att ni skulle bli mina absoluta favoriter!
Men nu gick det som det gick ..
Jag klandrar inte er , jag klandrar mig själv ..
Jag ville vara med er för ofta ..
Ni började bli trötta på mig , ni ville ta det lite lungt ibland..
Men jag var självisk, jag ville bara vara med er..
Jag är så ledsen att jag slet ut er på det sättet som jag gjorde ..
Jag ångrar mig djupt..
Ingen kommer någonsin kunna ta den platsen ni hade.
Ni betydde oerhört mycket, men nu är våran tid förbi..

Rest in peace, my dear Levis jeans <3

Partheeeeeeeen
·

Haha det är rätt sara xD Va ju de vi sa! Dumma jeans!




· Namn

· E-mail (publiceras ej)

· URL







Orlando.

Mount Rushmore.

New York.

Grand Canyon.

Foz Do Igaucu.

Aruba.

Rio de Janeiro.

Hollywood.


Follow on Bloglovin





http://endearingdreams.blogg.se


Antigua.

Seattle.

London.

Las Vegas.

Hawaii.

San Diego.

Dubai.

Horseshoe Bend.